niedziela, 17 stycznia 2016

Mój codzienny manicure z semilac. Delikatny i subtelny.

Dzisiaj pokażę Wam moje ulubione paznokcie na co dzień. Przez większość czasu na moich dłoniach możecie zauważyć właśnie te dwa kolory. Absolutnie kocham takie połączenie. Mimo iż mam długie paznokcie to wyglądają one schludnie i naturalnie. Złoto dodaje blasku i ożywia cały manicure. Zresztą pięknie komponuje się z moim pierścionkiem, który noszę na serdecznym palcu. Takie paznokcie pasują do każdej mojej stylizacji i nie muszę się martwić, że ktoś zwróci mi uwagę za niezbyt stosowny manicure (chociażby w szkole). 



Moim absolutnym ulubieńcem jest semilac vanilla french o numerku 050. Widzicie go u góry i na dole ( nałożony na żele). Zawsze mam go w połączeniu z gold disco o numerku 037. Tak uwielbiam ten złoty kolor, że się nawet zastanawiałam czy by nie pomalować nim wszystkich paznokci. *.*



Po tygodniu domalowałam sobie panterkę by urozmaicić trochę mój codzienny paznokciowy look.



Taki wlasnie bardzo naturalny efekt stworzyłam za pomocą żelu i dwóch cieniutkich warstw vanilla french 050. 


Kolejną moją miłością jest semilac hard milk. Tutaj mam nim dorobione dwa paznokcie. Kciuka i wskazującego. Jest nieco bardziej różowy od vanilla french. Idealny dla moich kruchych i bardzo lamliwych paznokci. Dzieki niemu mogłam zapuścić moje paznokcie tak, że wszyscy się pytali czy to tipsy. ;) 

A Wy macie swoje ulubione lakiery z tej firmy, które mogłybyście nosić bon stop? ;) 












45 komentarzy:

  1. śliczne paznokietki!
    lubię bardzo semilaczki. Podoba mi się manicure z panterką :)
    Buziaczki, zapraszam cie do mnie. mam nadzieje ze ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne paznokcie! Ja osobiście rzadko je maluje, bo zwyczajnie mam tendencję do zdrapywania lakieru... W każdym razie u ciebie wyglądają one nieziemsko!

    Pozdrawiam xx
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam taka tendencje, ale przy hybrydach nie ma jak ich zdrapać o ile się nie wyjedzie na skorki ;)

      Usuń
  4. Dużo dobrego czytałam już o tej firmie, ale ich produktów do tej pory nie miałam okazji poznać. Twoje pazurki prezentują się cudownie! Ja ostatnio mam niestety problem z zapuszczeniem... Pozdrawiam
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) co do zapuszczania to moje paznokcie łamią się w połowie płytki. Jedynym lekarstwem na to jest hybryda i zel. Inaczej ciagle chodzę z zadziorami,

      Usuń
  5. Nie wiem, czy poradziłabym sobie z tak długimi paznokciami, haha. Mam bardzo łamliwe paznokcie, więc ciągle są krótkie. ;)
    Nie posiadam żadnych lakierów z Semilac, ale na pewno moimi ulubieńcami byłyby wszystkie odcienie czerwieni. :) Ale ten gold disco też jest cudny!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku jest trudno, zwłaszcza przy nakładaniu rurek, ale da sie przyzwyczaić. Teraz moj wolny brzeg paznokcia ma 1 cm i nie przeskadza mi nawet w nakładaniu soczewek ;)

      Usuń
  6. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie, bardziej mi się podobają te bez panterki, nie należy ona po prostu do moich ulubionych wzorów, ale te 1 są serio śliczne *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokietki!
    lubię bardzo semilaczki.
    spam2506.blogspot.com/2016/01/kamstwo.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zazdroszczę paznokci. Osobiście posiadam szerokie a krótkie paznokietki, co w moim mniemaniu jest mało kobiece. Kolory boskie i naprawdę delikatne. Idealne do wszystkiego. Ładne zdjęcia.
    http://lululuucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudne te paznokietki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje :) Co do Twoich paznokci, to wszystko da się zrobić. Wystarczy przedłużyć lub zapuścić swoje, odpowiednio spilowac, pomalować i paznokcie nie do poznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najbardziej lubię ciemnoniebieski lakier połączony z jasnymi prostymi wzorkami ;) Ale te też są śliczne :D
    http://lukanukaadv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi ostatnio po głowie chodzi granatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwa ostatnie zdjęcia najbardziej mi się podobają.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne paznokcie ! Ja próbuję robić wszystko aby moje były dłuższe jednak bez skutku cały czas się łamią :(

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapuściłam dzięki semilac hard milk ;)

      Usuń
  17. Pięknie :)
    Bardzo lubię Semilac i mam zamiar z każdym miesiącem powiększać kolekcję :)
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak mam ;)

      Usuń
  18. Śliczne paznokcie *-*
    Zapraszam do mnie
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są, też uwielbiam subtelny wygląd paznokci, bo tak jak powiedziałaś pasuje do każdej stylizacji.
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ja rowniez obserwuje ;)

      Usuń
  20. Bardzo ladne paznokcie. Chetnie tu zostane! Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. semilac hard milk to moje odkrycie roku <3 wiele razy mnie wyratował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rowniez, chociaz teraz o nim trochę zapomniałam bo używam żeli. Ale chyba do niego wrócę ;)

      Usuń
  22. Przepiękne paznokcie, ja niestety nie mogę się zebrać żeby się nauczyć korzystać z bardziej zaawansowanych lakierów od tradycyjnych :) Ale kto wie :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie przed chwila malowałam zwykłym lakierem i po prostu nie umywa sie do hybryd. Szybko zastyga i w ogóle potem te czekanie zeby sie niczego nie dotknąć...

      Usuń
  23. Śliczne paznokcie. :-) Najbardziej mi się podobają te z panterką.

    OdpowiedzUsuń
  24. te na koncu posta sa sliczne paznokietki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja paznokcie maluję raz na ruski rok, czasem do szkoły , ale miałą ostatnio robioną jasno bezową hybryde, taki kolorek, ze nawet by ożna nie zauważyć, to dostałam opieprz od mojej nauczycielki o malowane paznokcie. :D
    ALe ty masz je cudne! Śliczne są, a do tego ta długosć jeszcze! Aww! *,*
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękne paznokcie *.* najbardziej podobają mi się te w panterkę ^_^
    Pozdrawiam
    I zapraszam do mnie
    www.aleksandraczaja.blogspot.co
    m

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo śliczne paznokcie :) zadbane i dziewczęce ;) Pierwsze zdjecie mnie urzekło ;)
    Super piszesz aż chce sie czytac :)
    Będę wpadała częściej ;)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny efekt! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio to także moj ulubiony 'codzienny' manicure :) Na nowo zakochalam sie w nudach i french'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Gold Disco - dzięki niemu można każdy manicure rozweselić, ożywić ;)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)