środa, 20 stycznia 2016

Migdałki w kolorze nude

Ostatnio pokazywałam Wam mój codzienny manicure. Wczoraj postanowiłam trochę zmienić wygląd moich paznokci. 




Zazwyczaj nosiłam półokrągłe, teraz spiłowałam je sobie w szpic, czy też migdałek. Róż zmieniłam na beż. I o ile wtedy to była hybryda to teraz mam na pazurkach zwykły lakier z wibo za bodajże 8 zł. 


Gdy tylko zobaczyłam ten kolor w rossmannie stwierdziłam, że muszę go mieć. Prawda, że kolor jest obłędny? 


Co do konsystencji to jest on gęsty i trzeba nim bardzo szybko i sprawnie malować paznokcie, ponieważ w tempie błyskawicznym wysycha i robią się grudki. Dlatego polecałabym go dla osób, które mają większe doświadczenie w malowaniu paznokci i nie wyjeżdżają na skórki. Aby pokryć płytkę za jednym razem musisz zaaplikować go więcej niż przy płynnym lakierze, bo gdy sięgniesz do buteleczki po drugą porcję lakieru, na paznokciu zdąży ci się zrobić ciasto. 


Bardzo duży plus za krycie. Praktycznie jedną warstwą da się równomiernie wszystko zakryć (serdeczny palec). Resztę malowałam podwójnie bo przez szybkie zasychanie nie zdążyłam dobrze lakieru rozprowadzić. Ogólnie polecam ten produkt, tylko tak jak mowiłam dla dziewczyn wyprawionych w szybkie malowanie. 



Jak Wam się podoba efekt?

Ogólnie jakoś za tydzień przyjdą do mnie nowe semilaczki. I miałam pomysł, aby nagrać dla Was tutorial. Tylko, że to byłby mój pierwszy filmik na yt. Co o tym sądzicie? Piszcie w komentarzach. 

Ja tymczasem wyjeżdżam i będę dopiero w niedzielę. Dlatego kolejny post będzie dopiero po moim powrocie. Do zobaczenia ;*

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kolory nude :) Ślicznie wyszły twoje paznokcie :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki to jest kolo lakieru albo numer

      Usuń
  2. Mam dokładnie ten sam lakier i ten sam odcień! Ten kolor jest cudowny, taki naturalny, neutralny, a jednocześnie prześliczny! Masz cudowne paznokcie! <3

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku... Jakie Ty masz piękne pazurki:)
    Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje paznokcie są genialne! Moje aktualnie rosną i rosną :) Mam nadzieje że będę mieć kiedyś takie paznokcie jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Jakie długie paznokcie! Kolor lakiery piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt śliczny *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale długaśne :-)
    Super pomysł na codzienny manicure.
    Ja też prowadzę bloga o paznokciach tylko, że moje są o wiele krótsze
    angelikajoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie genialne! Zakochałam się! Moje aktualnie próbują rosnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki :D
    Obserwuję :*

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny lakier i paznokcie! <3
    Niestety moje są jakieś takie brzydkie.. ;c
    Nagraj, nagraj! Chętnie obejrzę :3Zapraszam do mnie!
    www.swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie. Pięknie się prezentują na co dzień przy tym kolorku. Sama mam taki kształt i według mnie jest najlepszy. <3
    http://marikakluczynska.blogspot.com/2016/01/welcome-to-my-world.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne i klasyczne paznokcie! <3
    blogily <-- Dodaj na snapie grupe pomocnych bloggerek. Rozmawiamy o kosmetykach, desginach itp.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo lubię takie kolory :) Piękne paznokcie, zazdroszczę, ja właśnie musiałam swoje obciąć na zero :(

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki jest to numer lakieru

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)