czwartek, 28 stycznia 2016

Karmel z orzeszkami i kawa cynamonowa, czyli najapetyczniejsze kolory na zimę!

Wiem, że każda z Was kocha kolory nude. Bo jak można ich nie kochać? ;) Są subtelne, delikatne i bardzo kobiece. 

Ostatnio mogłyście zobaczyć piękny pudrowy róż (050 french vanilla). Dziś pokaże Wam coś bardziej apetycznego. Mianowicie karmel z orzeszkami i kawę cynamonową. 




Nie wiem jak na Was, ale na mnie sama nazwa lakierów sprawia, że cieknie mi ślinka. Mmm kawa cynamonowa... 


Na wszystkich paznokciach mam ciemniejszy numerek 139. Na serdecznym numerek 137 i zdobienie wykonane 031. 



Moja koleżanka również zakochała się w tych kolorkach. Zażyczyła sobie bardzo delikatne ombre (na zdjęciach niestety słabo widoczne ze względu na światło) 


Byłam zdziwiona, że postanowiła pomalować paznokcie na taki delikatny kolor. Zawsze nosiła odważne kolory typu czarny, ale jak widać nude mają taką moc, że pokonają nawet najczerniejszą czerń. ;) 


A Ty już się zakochałaś w semilac?


Zobaczcie co dostałam na urodziny od Milu ( http://selfisshgirl.blogspot.com/?m=1) Ręcznie robioną poduszkę z moim nagłówkiem. <3 Jeszcze różowa! Awww ^^





44 komentarze:

  1. Bardzo fajny elekt końcowy.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ! Nazwa lakierów jest cudowna :O Ogólnie nude jest cudny i to prawda ze pokona nawet ciemne i odważne kolory !

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te wzorki na paznokciach. Cudne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo ładne tw seoje paznokietki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecę zamawiać te kolory ;) wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah. Dziękuję. Ja też muszę powiekszyć kolekcje nude :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie masz pojęcia jak się cieszę,ze Ci się podoba! A pazury jak zwykle masz cudowne,zazdroszczę Ci mega :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze robisz piekne prezenty! ^^

      Usuń
  8. Cudowne paznokcie, w ten ciasteczkowy kolor muszę się zaopatrzyć :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie! A kolory jak najbardziej..moje! Uwielbiam takie delikatne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolory <3 chętnie się w takie zaopatrzę

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te lakiery :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham te lakiery <3 piękny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądają na paznokciach, masz śliczny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie przepiękne!!!
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory nude są jednymi z moich ulubionych, jeśli chodzi o kolor lakieru na paznokciach lub (w większym stopiu) na ustach. :) Pozdrawiam wwhatcanisayy.blogspot.com/2016/01/elementarz-stylu-by-katarzyna-tusk.html

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny efekt :) uwielbiam lakiery Semilac :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam żadnego lakieru Semilac, ale cały czas się zastanawiam nad kupnem. Ślicznie Ci wyszły paznokcie ;)
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez niedawno przekonałam się do nude, są genialne i pasują do wszystkiego, ale ciągle używam klasycznych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Świetnie wygladaja te kolory, są przepiekne. Kocham nude!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaaaaaa! ZAKOCHAŁAM SIĘ W TWOICH PAZNOKCIACH! Są takie delikatne i piękne, bardzo kobiece! Ja zawsze stawiałam na odważne kolory, bo wydawało mi się, że dodadza pazura, ale nie zawsze pazur sprawia, ze ręka wyglada cudownie. Gratulacje efektu.
    Obserwuje Twojego bloga, jestes moja mała inspiracją. :-)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za bardzo miły i motywujący do dalszej pracy komentarz ;) nawet nie wiesz jak mnie to cieszy ze mogę byc dla kogoś inspiracja ;)

      Usuń
  21. Piękne paznokcie!
    Jak doszłaś do takiego wyglądu? :o

    http://talli-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydka jest nałożona na żel ;) moje paznokcie sa rożnej długości dlatego musiałam je wyrównać żelem ;) niestety musiałam ściąć moje naturalne paznokcie (a miałam dłuższe niz te), bo zamarzył mi sie inny kształt ;)

      Usuń
  22. Śliczne paznokcie!

    http://oleksandrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaa uwielbiam takie minimalistyczne kolorki i wg piękne masz te paznokcie <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne paznokcie, ciekawie napisana notka, warta uwagi :)
    http://victoriaszym.blogspot.com/2016/01/pierwszy-post.html#more

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i smaku tych apetycznych nazw nie poczułam, ale za to dobitnie poczułam ich zapach. Mmm... :)

    www.nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie podobają mi się twoje paznokcie <3
    Zapraszam!
    Gabrielle♥♦♣

    OdpowiedzUsuń
  27. Nazwy lakierów narobiły mi smaku :) masz przepiękne paznokcie! Chciałabym mieć takie *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem wielką i oddaną fanką semilaców :)
    masz idealny manicure! :')

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow masz prześliczne paznokcie! ♥ Ja tak jak Twoja koleżanka uwielbiam czarne paznokcie, ale zdarza mi się też pomalować na jakiś delikatniejszy kolor :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku jakie śliczne ! A kolor piękny <3

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne paznokcie! Kolor świetny! :)
    Zapraszam do mnie: aagnesblog.blogspot.com
    I na mojego SNAPCHATA: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  32. jejciu zazdroszczę paznokci! ile bym za takie oddała ;c
    kocham te kolory, nie ma lepszych na świecie ;3
    pozdrawiam i obserwuję,
    http://frydrychmartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow zazdroszczę tak ślicznych i zadbanych paznokci <3! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne *.*

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. masz piękne pazurki, uwielbiam długie paznokcie. Odkąd używam semilaców nie używam nic innego są super
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne paznokcie ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. piekne, dałabym się pociąć za takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)