niedziela, 13 września 2015

Nowość Avon big&false lash tusz ekstremalnie wydłużający rzęsy.



Jeżeli śledzicie na bieżąco katalogi Avon to wiecie, że nowością katalogu 13 jest tusz dający efekt sztucznych rzęs. Jako konsultantka postanowiłam go wypróbować jeszcze przed premierą.

Byłam sceptycznie nastawiona do tego tuszu (jak i do innych produktów Avon). Jednakże już po raz kolejny nie zawiodłam się na tej firmie. Za każdym razem wszystko co kupie sprawdza się u mnie idealnie. Z tym tuszem nie było inaczej. Po wyjęciu szczoteczki trochę pomarudziłam, bo jestem przyzwyczajona do sylikonowych prostych szczoteczek, ale gdy zabrałam się do aplikacji oniemiałam. Tusz sunie po rzęsach jak po maśle zostawiając idealne długie i piekne rzęsy. 

Tusz kosztuje normalnie 39 zł, ale w Avon zawsze są promocje i dostaniemy go w cenie od 15-20 zł. Teraz jest po 17,99 zł. Jak na taką jakość uważam, że są to małe pieniądze, zwłaszcza że najtańsze tusze z wibo, czy lovely kosztują 10 zł. 

Na koniec zdjęcia z pierwszych stron katalogu i promocja. Kupując tusz drugi produkt 7 zł. 





10 komentarzy:

  1. Sama mam ten tusz i sprawdza się dosyć dobrze nie skleja rzęsów i wyglądają na dość naturalne :)
    Zapraszam: shyleess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt niesamowity. Bardzo zaciekawiłaś mnnie tym tuszem. Moje doświadczenia z tuszami avon nie są zbyt dobre, bo wszystkie mi szybko wysychały. Mam nadzieje, że z tym będzie inaczem, bo chyba się na niego skuszę. Pięknie wygląda na oku. :)
    Obserwuje :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz wydaje się naprawdę dobry. Wypróbuję go jak mój się skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę.. świetny efekt :)
    też jestem konsultantką, zamówiłam go sobie przed premierą i niestety oddałam siostrze, a wczoraj zamówiłam sobie inny.. teraz żałuję :P

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tusze z Avon jakoś do mnie nie przemawiają, zawsze jest coś nie tak, ale chyba na ten się skuszę, bo efekt jest interesujący ;) Świetny blog, dodaję do obserwowanych ;)

    http://isaeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią wypróbuję ten tusz, efekt u Ciebie jest genialny! żeby tylko u mnie też się tak sprawdził :D

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest świetny. W sumie nie przepadam za kosmetykami z Avonu, ale tutaj mogłabym zrobić wyjątek:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie chce go zamówić, lubie tusze z avonu i inne kosmetyki :-)
    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Myslę nad kupnem tego tuszu gdy wyjdzie do sprzedaży :D jeszcze na dodatek Ty go poleciłaś więc, wiem, że się nie zawiodę ::)

    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)