wtorek, 7 lipca 2015

Pierwsza stylizacja na blogu- summer outfit

Nie wiem jak Wy, ale ja długo oczekiwałam na tego typu post. Zbierałam się do tego chyba z pół roku, wiecznie tłumacząc się jakimiś bzdurami. Na szczęście pokonałam lęk i udało mi się zrobić parę zdjęć. 

W ten upalny dzień postanowiłam przyodziać się w zwiewną spódniczkę i koturny. Uwielbiam te buty. Są bardzo wygodne i subtelne. Zdecydowanie moja ulubiona para w mojej kolekcji. Co do spódniczki, jedynym mankamentem jest to, że nieco prześwituje i trzeba do niej nałożyć cielistą bieliznę. Nie rozstaję się z moją koszulką z pepko. Nadaje się do wszystkich stylizacji. Kupiłam ją w 3 kolorach. Uwielbiam! Jak będziecie w pepko zwróćcie nie nie uwagę zwłaszcza, że sztuka kosztuje 10 zł. Torebka to podarunek od kuzynki. Również należy do moich niezbędników. Pasuje do większości rzeczy z mojej szafy, dodatkowo jest bardzo pojemna. Naprawdę można się zdziwić ile się w niej zmieści. 









bluzka-pepco
spódniczka-chińczyk
torebka-D&G
buty-nn (osiedlowy sklep)


Lubicie taki styl? Bo ja bardzo. :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie lekkie stylizacje. Już w samym stroju widać panujące dookoła lato. Co do outfitu wygląda on świetnie. Bardzo podobają mi się buty, które są urzekające w tej swojej prostocie. Moje serce podbiła jednak torebka, która prezentuje się wprost cudownie.

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, w te upalne dni często tak się ubieram, lecz nigdy nie przekonałam się do koturn , nie wiem dlaczego ... nie wyglądałabym co najmniej dziwnie ? Dziewczyna o wzroście 1,59 hahaha, pożyjemy zobaczymy. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kolorystyka stylizacji, idealna ♥
    Obs/obs?
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebeczka <3 Całość bardzo subtelna, elegancka i te buciki *.*
    Zapraszam do mnie:
    www.kosmezyka.blogspot.com
    Ps Aż chyba przekonam się do tej bokserki z pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wyszlas ;) wiecej pewnosci siebie przed biektywem ;)http://feather92.blogspot.com/2015/07/letnia-elegancja-summer-elegance-black.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja. Bardzo podoba mi się spódniczka ♥ Ładne zdjęcia!

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/07/docen-to-co-masz-zanim-czas-sprawi-ze.html

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)