środa, 8 lipca 2015

Olej lniany-mój ukochany


Szperając w blogach kosmetycznych napotkalam się na olej lniany. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, a to dziwne... Bardzo mnie zaciekawił. Od razu w internecie wyszukałam więcej informacji o nim. Czytając same dobre recenzje na jego temat postanowiłam zakupić buteleczkę w osiedlowej aptece. Akurat był przeceniony i za pół litra zapłaciłam 20 zł. 

Co trzeba wiedzieć o oleju lnianym zanim go kupisz? 

-Ma bardzo krótki termin ważności, ponieważ szybko wietrzeje.
-Po otwarciu należy zużyć go w ciagu 2 miesięcy.
-Powinien być przechowywany w szczelnie zamkniętej ciemnej butelce, w lodówce.
-Podgrzany traci wszelkie właściwości!






Właściwości, które zachęciły mnie do stosowania oleju lnianego. 

-Poprawia stan włosów- zapobiega łamaniu, wypadaniu, odżywia je, nawilża i nadaje im blask.
-Poprawia stan paznokci- zapobiega łamaniu i sprawia, że są twardsze.
-Poprawia stan skóry- nawilża i chroni przed trądzikiem, dodatkowo nadaje blask i witalność.

Jak go stosuję? 

-Do olejowania włosów. (Potrzebują silnej odbudowy, więc olejuję je przed każdym myciem przynajmniej na 3 h)
-Wieczorem nakładam na twarz. Mam cerę trądzikową, jednocześnie bardzo suchą. Olej idealnie nawilża. Likwiduje suche skórki i czyni ją aksamitne gładką. Leczy moje dolegliwości skórne. Zasusza krostki i nie przyczynia się do zabliźniania skóry. Wyrównuje koloryt.
-Przed każdym myciem wsmarowuję go w ciało przynajmniej na pół godziny. Działa lepiej niż niejeden balsam. Sucha skóra natychmiast nawilżona i przyjemnie gładka.
-Do olejowanie paznokci.

Efekty po 2 miesiącach codziennego stosowania 

Włosy są miękkie, sypkie i puszyste, ale nie spuszone. Wyraźnie odbudowane. Nie pojawiają się rozdwojone końcówki. Włosy zyskały na blasku i sprężystości.

Twarz miękka jak aksamit. Wyraźnie łagodzi stany zapalne. Doskonale nawilża. To samo tyczy się ciała. Skóra na łydkach w końcu wygląda jak skóra, a nie jak pustynia. :)

Uwaga!
Olej lniany ciężko schodzi z ubrań. Pozostawia żółte ślady, których nie da się doprać, dlatego
nie nadaje się do smarowania twarzy, ciała i włosów na noc. Róbcie to wieczorem i upewnijcie się, że olej dobrze wsiąknął a następnie weźcie  prysznic :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)