niedziela, 12 kwietnia 2015

Szybki sposób na dwa razy większe usta


Chyba każda z nas chce mieć ładne, soczyste i całuśne usta. Jednak wcale nie jest tak łatwo to osiągnąć o czym przekonałam się sama. Pierwsza rzecz która to utrudnia to na pewno ich kształt. Moje są wąskie, dolna warga jest bardziej zaznaczona. Chyba właśnie z takimi ustami większość dziewczyn ma problem. Kolejna rzecz to ubytek w kolorze. Jak możecie zauważyć na zdjęciu moja górna warga jest praktycznie bez koloru. Łączy się z kolorem skóry optycznie je pomniejszając. Kolejna kwestia to suche skórki. Walczę z nimi od 3 miesięcy. Cały czas moje usta są wciągnięte i pomarszczone. Okropność. Na pierwszym zdjęciu to jest dobrze widoczne. Ciężko pozbyć się suchych skórek, a kluczem do sukcesu jest przestać obryzać suche skórki i nagminnie smarować pomadkami. Przesyłam wam pomocny post klik.



1. Złuszczamy usta szczoteczką lub peelingiem (cukier z miodem). Pocieramy usta kilka minut aż wszystkie skórki zejdą. Ważne jest aby namoczyć usta przy złuszczaniu szczoteczką. Mokre skórki szybciej schodzą. 

2. Wycieramy usta. Nakładamy miód lub odżywczą pomadkę na 15 min. 

3. Bierzemy się za obrysowywanie ust konturówką do ust. Uwaga! Kredka musi być w tym samym kolorze lub odrobinę jaśniejsza. Obrysowujemy delikatnie usta milimetr, dwa za krawędzią. W ten sposób optycznie je powiększymy. Ważne aby nie przesadzić z wyjechaniem za linię, bo możecie wyglądać nienaturalnie. Wypełniamy całe usta kredką. Nasze usta są już gotowe. 

4. Teraz wystarczy nałożyć ulubiony błyszczyk czy pomadkę. Błyszczyki dodatkowo je powiększają. Ja użyłam bezbarwnego z Golden Rose z drobinkami brokatu. 

Mam nadzieję, że pomogłam i zastosujecie tą metodę u siebie. 

11 komentarzy:

  1. Mniej więcej wiedziałam jak to zrobić, ale u Ciebie to wygląda najlepiej :D Spróbuję peelingu z cukrem i z miodem.
    Świetny poradnik. Czytałam kiedyś Twojego bloga i byłam na bieżąco, ale potem zapomniałam. Wrócę do Ciebie :D

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza12 kwietnia 2015 11:05

      Bardzo się cieszę że podoba ci się mój wkład w bloga ;)

      Usuń
  2. jakie szczęście, że moje usta sa odpowiednie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły! Zapewne wypróbuję :D
    obserwuje, liczę na to samo :*
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/2015/04/prowadze-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy sposób:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama też już robiłam ten peeling, ale nie chcę mi się robić tego codziennie, więc pocieram usta szczoteczką do zębów ;) działa tak samo + dodatkowo ukrwi usta. Polecam :D

    http://drozdzoweczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog, bardzo mi sie podoba, zapraszam do mnie, tez o urodzie :)
    www.klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, zaobserwowałam zapraszam do mnie http://bonummood.blogspot.com licze na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rady :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. :) Czekam na więcej Bardzo przydatny. UWAGA!! PRZECZYTAJ DOPISEK PONIŻEJ!! TO BARDZO WAŻNE!!!
    ____
    UWAGA! BARDZO NAM NA TYM ZALEŻY! WALCZYMY O ŻYCIE TOMKA! POMÓŻ!!! LICZY SIĘ KAŻDY GROSZ! http://www.siepomaga.pl/jeszczenie
    POMÓŻ TOMKOWI WYGRAĆ WALKĘ O ŻYCIE!!! DLA CIEBIE TO NIC, DLA NIEGO TO WSZYSTKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne Ci wyszły te usta, a ja jak sobie robię to czuje się jak kaczka, muzę poćwiczyć dokładnie, bo mam mega nierówne po opryszczce i może też efekt końcowy będzie taki idealny jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)