niedziela, 5 kwietnia 2015

Odstające baby hair- jak je ujarzmić?

Każda włosomaniaczką chce mieć długie, piękne i zdrowe włosy. W tym celu stosujemy wcierki, suplementy i oleje. To wszystko sprawia, że zaczynają wyrastać nam nowe włosy. Są delikatne i mięciutkie. Gdy tylko je widzimy na naszej twarzy rodzi się uśmiech... 
No i do tego czasu było pięknie. Potem włoski rosną, osiągają różne długości i zaczynają nas denerwować. Przez to, że są takie delikatne i lekkie ciężko je zdyscyplinować kosmetykami. Żyją własnym życiem przez co potrafią zepsuć cały efekt idealnej tafli włosów.





Są jednak sposoby dzięki którym zmniejszymy ich odstawanie.

- Po myciu nie wycieraj ich energicznie w ręcznik, tylko odciśnij nadmiar wody.

- Po odciśnięciu nie rób turbana na głowie, ponieważ zanim go zdejmiesz włosy z czubka głowy i nad skroniami  zdążą podeschnąć w pozycji pionowej.

- Po zdjęciu ręcznika zrób przedziałek i podsusz nasadę z włosem. Dodatkowo możesz przyczesywać je szczotką. 

- Jeśli na włoski nie podziałały wyżej wymienione sposoby, następnym razem nałóż odrobinę pianki do stylizacji. To sprawi, że włoski będą dociążone i nie będzie się tak łatwo unosiły.

- Susz włosy zgodnie z ich wzrostem. Jeżeli zależy ci na ich odbiciu od nasady rób to od dołu. Wierzchnią warstwę włosów przygładzaj chłodnym strumieniem suszarki.

- Na koniec nałóż na włosy odrobinę serum, oleju lub jedwabiu. Tym sposobem je obciążamy i wygładzimy taflę włosów.

- Na koniec całość możemy spryskać lakierem do włosów. Lakier przyklei baby hair do dłuższych włosów.

Oczywiście nie musicie robić wszystkiego. Mi wystarczają w zupełności pierwsze 3 punkty, a niektórym pomoże tylko lakier lub olejek. ;)







10 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post!:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię używac lakieru do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza6 kwietnia 2015 10:34

      Ja tez nie. ;)

      Usuń
  3. Przydatny post, ja też nie lubię lakieru do włosów
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja praktycznie nie dbam o moje włosy a mam śliczne i mam ich bardzo dużo. Ale ostatnio zaczęły mi wypadać i chyba kupię sobie jakąś odżywkę :>
    Pozdrawiam ----> http://bemyatmosphere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Post fajny i niespotykany :) Jutro bede myc głowe wiec dostosuje sie do pierwszych 3 punktów :)
    Oprocz tego nałoze jak zwykle swoja odzywke. mam nadziej ze to pomoze bo mam dosyc juz tych odstajacych wlosow na czubku glowy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej zabawy! Szczegoly u mnie :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety ja mam problemy z takimi włoskami :/
    na pewno skorzystam z twoich rad ;)
    wiu-wiuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post, na pewno wykorzystam rady bo już od dawna irytują mnie moje baby hair :)
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)