piątek, 20 lutego 2015

(Nie)idealna kreska?

Idealna kreska? To zmora niejednej z nas. Jednak nie jest awykonalna. W najbliższym czasie pokażę  Wam kilka moich sposobów na jej wykonanie. Dziś jednak zajmiemy się tym jaka kreska... nie powinna być. Zatem do dzieła. ;) 




Wyszukałam w internecie 2 typy kresek, których nie polecam Wam robić, bo po prostu się szpecicie i lepiej w ogóle jej nie robić niż chodzić z takim bohomazem. Jedna z nich jest prawie idealna. Czemu prawie? Zobacz. 

KRESKA NUMER JEDEN
należy do wypocin jednej ze sławnych blogerek, ale nie powiem jakiej. ;> Gdy to zobaczyłam to aż oniemiałam, w końcu jest ikoną stylu, z której wzór bierze wiele osób. Na pierwszy rzut oka jest ok? Tylko tak się wydaje.... Za cienki ogonek w stosunku do całej (zbyt grubej) kreski, już nie wspomnę o tym, że nie jest przedłużeniem kącika oka, ba! Nawet do niego nie sięga. Tak nie róbcie błagam! ;) 

KRESKA NUMER DWA jest prawie idealna. ;) proporcjonalny ogonek w stosunku do samej kreski, ostro zakończony, jest przedłużeniem kącika. Jedyne co jest w niej źle to to, że jest urwane w połowie oka. Powinna być troszeczkę dłuższa i było by bardzo dobrze. ;) 

KRESKA NUMER TRZY jest kolejnym przykładem jak jej nie robić. Początek kreski przejdzie, ale ogonek?! Nie dość że długi,gruby i nieostry to jeszcze źle namalowany. Ta dziewczyna jeszcze musi popracować nad tą formą makijażu. (Brwi opanowała bardzo dobrze, więc ten błąd jest po prostu z niewiedzy jak powinna wyglądać kreska)

Już niedługo pokażę Wam jak powinna wyglądać kreska i jak ją namalować. ;)
Popełniacie te błędy?



20 komentarzy:

  1. Bardzo dobry post :-) różnie z tymi kreskami bywa...ale trzeba pracować nad "ręką" ;-))) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się staram, nie zawsze wyjdzie, ale trochę wprawy i będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie maluję kresek, ale chętnie przeczytam post jak je malować - przyda się na przyszłość :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post http://bizuteriazewszystkiego.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, ja nadal nie potrafię ich robić :D

    by-mickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trójka to był mój stały błąd w czasach gimbusa, gdy to miałam jeszcze czerwone usta i włosy na tonę lakieru. Nie wspominając o tym, że kreska ta była na 3/4 mojej średniowąskiej powieki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Propósito de la belleza24 lutego 2015 21:02

    O boziu! :o Właśnie dlatego napisałam tego posta, ponieważ nie mogę patrzeć na to jak oszpecają się niektóre dziewczyny. W końcu to ma podkreślić nasze oko, uczynić je pojętnym i seksownym, a nie odstraszającym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post ;)
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... pomocnicze. Ja się jeszcze nie maluję ale niektórym dziewczyną taki post się przyda ;)
    http://patrusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi osobiście nigdy nie udało sie narysować idealnej kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, mi najbardziej podoba się kreska nr 2
    je-suis-brune.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zawodach poznałam dziewczyne, która nie umiała malować kresek. Jest makijaż był tragiczny. Co najgorsze miała tylko 14 lat :/ Zanim ja zaczne malować sobie kreski to na pewno będę wiedziała jakich błędów nie popełniać.

    Pozdrawiam
    with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję serdecznie za kliki :)
    To dla mnie naprawdę ważne
    Bardzo fajny blog,będę wpadać częściej :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie umiem malować kresek i nie biore sie za to hi hi.
    Ale widzę czesto, że okropnie je dziewczyny malują.
    Ps. zostaje tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na ten post o poprawnym malowaniu kresek ;)
    Zajrzyj do mnie: http://kazdydzienmasens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z niecierpliwością czekam na post z poprawnymi kreskami :D Ja niestety mam dość okrągłe oczy, a do tego z opadającą powieką i idealna kreska kosztuje mnie wiele nerwów :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już widziałam wiele dziwnych kresek...
    Numer 3 jest okropna, natomiast nr 2 bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdy popatrzyłam na zdjęcia od razu wiedziałam, że kreska numer dwa jest idealna. Naprawdę mi się spodobała, za to kreski numer jeden i trzy to kompletne niewypały :).

    http://emiemaila.blogspot.com/2015/03/choiescom.html Moglibyście poklikać w te linki? Z góry bardzo dziękuję! W ramach podziękowania mogę zaobserwować Wasze blogi i skomentować kilka postów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj no masz rację niestety trzeba pracy i pracy by efekt powalał, mnie się udało za 1wszym razem ale robiłam chyba z 30 min a teraz za chol..... nie dam rady bo trzęsie mi się ręka, wiec nawet kredkę muszę rozcierać pędzlem bo nie wiem co jest nie tak heh...

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)