sobota, 14 lutego 2015

Lakier BB wibo+ mój mały ulubieniec

Jakoś w grudniu kupiłam lakier z wibo. Szukałam właśnie takiego delikatnego odcienia, który nie będzie się rzucał w oczy i zakryte moje rozdwojone pazurki. Producent twierdzi, że nie tylko nada naszym płytkom śliczny kolor, ale też je odżywki. Stąd nazwa BB. Jak to się ma w praktyce? Zobaczmy. 


Tak prezentuje się lakier bezpośrednio po nałożeniu. Jest to jedna warstwa, dlatego delikatnie przeswitują końcówki paznokci. Mi jednak to nie przeszkadza. Lubię taki efekt w cielistych lakierach. ;) 

Opis producenta:
Seria odżywczo-regenerujących i kryjących lakierów do paznokci BB. Preparat zawiera wyciąg z alg, odżywczą keratynę, wit. C i E oraz olej z pestek granatu. Zapewnia wysoką skuteczność w postaci wzmocnienia, odżywienia, nawilżenia i uelastycznienia. Zawiera filtr UV przeciwdziałający dekoloryzacji i żółceniu płytki paznokcia. 

Czy rzeczywiście odżywia?
Ja niestety tego nie zauważyłam, a powinnam, bo moje paznokcie wołają o pomstę do nieba. Nie kupiłam tego lakieru z uwagi na jego cudotwórczość, więc nie płaczę z tego powodu, że nie działa. Oczywiście fajnie by było, gdyby faktycznie dobroczynnie wpływał na stan paznokcia.

A jak jest z trwałością? Wiadomo u mnie to wyglada trochę inaczej, bo na zniszczonych paznokciach bardzo krótko trzyma się lakier, jednak pierwszy raz nałożyłam go gdy były w normie- po japońskim.  Podwójna warstwa lakieru zaczęła odpryskiwać po 3 dniach. Także tutaj niczym nie różni się od zwykłego lakieru z drogerii. Na obecnych paznokciach odpryskuje jeszcze tego samego dnia. 

Podsumowując jest to najzwyklejszy lakier, bez żadnych łał. Jego cena nie jest przesadzona-ok 7-8zł. Będę go jednak używała ze względu na jego kolor. ;) 

Podczas gdy pierwszy z lakierów mnie nie zachwycił, drugi wręcz pokochałam! Malusieńki lakier z vipery spisuje się niemal przy każdym manicurze. Pasuje do większości kolorów, przedłuża ich trwałość nawet o kilka dni, pięknie się mieni, jest tani-4zł i wydajny! Ja kupiłam ten z dużymi i małymi drobinkami brokatu w kolorze złoto-srebrnym. Dostępne są także same srebrne z małymi drobinkami. Na zdjęciu jedna warstwa lakieru- można stopniować krycie. 


Jeżeli szukacie lakieru z drobinkami brokatu polecam przetestować ten. ;) 

10 komentarzy:

  1. Bardziej mi się podoba Top Coat :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem z bydgoszczy i zauwazyłam ze masz ladne brwi wiec chcialam zapytac u jakiej kosmetyczki je robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza18 lutego 2015 20:03

      Wszystkie sprawy typu depilacja, paznokcie i pielęgnacje ciała wykonuje w http://www.bfsalon.com.pl

      Usuń
  3. Prześliczny nudziakowy kolor :D Takiego mi brakuje

    http://magdaleneheaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przetestuję jak wrócę z Azji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolorek paznokci jest śliczny *o*
    http://patrusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolor bardzo mi sie podoba poluje teraz na taki nudziakowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten BB... ale Viperka super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i ten zapach ma taki dziwny, a tak to lakierek spoko, bo żadne bb to nie jest heh ;)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)