niedziela, 11 stycznia 2015

Claire's-śliczne pędzle do makijażu i prezenty

Dziś byłam na zakupach w Claire's. Głownie po to aby kupić pędzle do makijażu, które zobaczyłam u  Aliny Rose. Jak tylko je zobaczyłam, musiałam je mieć. Przesiedziałem w tym sklepie z 2 godziny, bo stwierdziłam, że nie ma sensu latać po innych sklepach, żeby kupić prezenty na urodziny moich kuzynek.       
Czapka 40zł w promocji
Plecak 40zł w promocji
Zestaw szkolny 28zł w promocji
Bransoletki 10zł dwie 

Dla 11-letniej Ines kupiłam czapkę i różową bransoletkę. Gdy tylko ją dostała, nałożyła ją na głowę i nie chciała zdjąć. Powiedziała, że jest śliczna i uwielbia takie czapki. Kamień z serca mi spadł, bo jest bardzo wybredna jeżeli chodzi o prezenty. No ale stara reguła "na prezent kupuj to co ty byś chciał dostać" się sprawdziła. Dla 9-letniej Majki kupiłam zestaw Hello Kitty. Jest to ostatni rok kiedy mogę kupić jej takie "dziecinne" gadżety, bo powoli już z tego wyrasta. Trafiłam z prezentem w 10, bo akurat rozpadł jej się plecak, a przybory szkolne stałe się gubią i nie zaszkodzi mieć na zapas. 




Dla siebie tak jak pisałam wyżej kupiłam śliczne pędzle. Zbierałam się z zakupem pędzli już od bardzo dawna i w końcu mi się to udało. Najbardziej przydatne są dla mnie 2 pędzelki. Do pomadek i skośny do brwi. Płaskiego używam do aplikowania cieni. Dwóch pierwszych jeszcze nie używałam, ponieważ nie wykonuję pełnego makijażu tj. podkład, puder, korektor itp. Na razie będą czekały na swoją kolej. 


Claire's 28zł w promocji. 


4 komentarze:

  1. Sliczny zestaw pedzli 😄
    Zapeaszam do mnie Www.iknowtheuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale blyszczace pedzelki ;p
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle są świetne!
    Słodkie te rzeczy ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/xxx.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)