poniedziałek, 1 grudnia 2014

Włosowa aktualizacja grudzień

W weekend zmieniłam telefon i przepisując notatki ze starego telefonu, zauważyłam, że nie mierzyłam długości moich włosów od 3 miesięcy! *o* Dawniej robiłam to regularnie co miesiąc... 
Nie chcę zaniedbywać obowiązków, dlatego mam takie postanowienie, że pierwszego każdego miesiąca będę aktualizowała swoje zdjęcie włosów razem z podaniem ich długości, stanu i prowadzonej pielęgnacji.  Zaczynam od dziś. :)

Tutaj wstawiam moje notatki. Jak widać nie są systematyczne.
Wynika z nich, że średnio miesięcznie włosy rosną mi 2 cm (z łykaniem skrzypovity), za to po rozpoczęciu picia drożdży włosy przez 10 dni urosły 2 cm ! Bez żadnych suplementów włosy rosną około 0,5 cm także malusieńko :c Zaznaczę dodatkowo kolorkiem, żebyście zauważyły wzrost :)

09.03 włosy 38 cm
12.04 włosy 40 cm 
14.05 włosy 41,7 cm 
02.06 włosy 41,2 cm (podcinane końcówki)
18.06 włosy 42,5 cm 
04.07 włosy 45 cm
16.08 włosy 45,6 cm (początek kuracji drożdżowej )
26.08 włosy 47,5 cm 
10.09 włosy 49 cm 
01.12 włosy 53 cm


Wstawię jeszcze moje poprzednie zdjęcia z tego roku (niestety nie były robione systematycznie. :c)


Tak było w wakacje 2013 roku. Zasłaniam tu akurat ręką, ale włosy sięgały do piersi. Pewnego słonecznego dnia stwierdziłam, że pójdę do fryzjera w celu podcięcia końcówek...



...a tak się skończyło "podcięcie końcówek". (30.08.13r.) Włosy się skróciły o ponad 12 cm !! Z przodu fryzjerka zostawiła mi więcej włosów (ok 5-6 cm), po to aby wydawały się dłuższe. Z tyłu włosy sięgały mi do ramion. Fryzjerka ścięła mnie coś na styl boba.



08.02.14r.

Długość: zapewne coś około 38 cm. (wtedy jeszcze nie zaczęłam mierzyć włosów. Pierwszy raz zrobiłam to dopiero miesiąc później)

Pielęgnacja: Od drastycznego cięcia nie stosowałam żadnych wspomagaczy do włosów. Rosły samoistnie przez pół roku. Myłam włosy co 2 dzień metodą OMO i olejowałam raz w tygodniu.
Patrząc na te zdjęcia muszę stwierdzić, że włosy rosły mi na pewno więcej niż 0,5 cm miesięcznie. Ich przyrost jest zbyt duży. (od ramion prawie do pachy )



Mokre włosy ;)



Suche włosy ;)


28.04.14r.
Długość:ok 40-41cm ( mierzyłam 12.04.14r.) 
Pielęgnacja: Kwiecień to był 2 miesiąc picia skrzypovity. Jak widać efekty są zauważalne. Wcześniej ledwo co sięgały pachy, teraz są kilka cm za nią. Oprócz tego nadal olejowanie i mycie metodą OMO.





01.12.14r. 

Długość: 53 cm

Pielęgnacja: Od zakończenia kuracji drożdżowej (tj. 10 września) nie stosowałam żadnych suplementów i wcierek przyspieszających wzrost włosa. (W sumie to nic z nimi nie robię . Trochę je zaniedbałam.) :c Samo mycie OMO  i czasami olejowanie. 



P.S. Od jutra ponownie zaczynam kurację drożdżową. ;) Czas operacyjny: 2 miesiące.... A z resztą niedługo napiszę Wam posta o zaplanowanej zimowej pielęgnacji. ;)


3 komentarze:

  1. Jejku ale ty sliczna ! Masz piekne wlosy twarz figure....zazdroszcze ci ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ci włosów urosło. Śliczne włosy. Prostujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza23 grudnia 2014 18:26

      Nie nie prostuje ;)

      Usuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)