środa, 17 grudnia 2014

!Liebster Blog Award!

Liebster Blog Award 

Kilka dni temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Julię i  Paulinę. Jestem bardzo szczęśliwa. ;) Niedawno zobaczyłam taką nominacje na blogu dziewczyny, którą obserwuje i od tamtej pory marzyłam, żeby ktoś dostrzegł moją pracę jaką wkładam w bloga. Przy okazji możecie się o mnie trochę dowiedzieć. ;) 






Na czym to polega?

" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował".

Teraz czas odpowiedzieć na pytania Julii ;) 

1. Lato czy zima?
Dawniej zima, teraz zdecydowanie lato.

2.Twój ulubiony kwiat?
Może róże...Hmm  w sumie to nie mam ulubionego kwiata.

3.Masz drugie imię? (jak tak to jakie)
A mam drugie imię. Po prababci- Eleonora. Uwielbiam je. <3

4.Na jakim blogu się wzorujesz? (daj link)
Nie wzoruję się na żadnym blogu. Wszystko tworzę sama.

5.Święta Bożego Narodzenia czy Święta Wielkanocne?
Boże Narodzenie

6.Ulubiona piosenka?
Mam ich za dużo.

7.Ulubiony owoc?
Uwielbiam wszystkie oprócz grejfruta.

8.Z czym kojarzą Ci się Święta Bożego Narodzenia?
Ze spotkaniem rodzinnym, tradycją i wspomnieniami.

9.Instagram vs twitter?
Nie mam ani tego, ani tego więc nie porównam. ;(

10.Twoje największe marzenie?
Mieszkać za granicą w jakieś spokojnej dzielnicy lub miasteczku z moimi dzieciaczkami...

11.Podoba ci się mój blog?
Tak. Jest bardzo ładny ;)


I od Pauliny:

1. Co jest dla Ciebie najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?
Pozyskanie czytelników. Jest to na prawdę bardzo trudna sprawa. Najgorszy zawsze jest początek i 
wybicie się. Wiadomo oczywiście, że w miesiąc nie będę miała 100 czytelników, ponieważ na to 
trzeba sobie zasłużyć systematycznością i solidna pracą.  Jednak ciężka praca się opłaca i liczę na to, że w przyszłości będę miała grupkę wiernych czytelniczek od serca.

                                                                   Czekam na Was <3

2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Pachnidło na razie prowadzi. 

3. Poleć jeden blog, do którego regularnie zaglądasz.

No to może http://www.alinarose.pl/?m=1
Uwielbiam ją. Na wszystko zawsze ma rozwiązanie i jej porady nie raz mi pomogły <3 

4. Napisz jedną rzecz o sobie, o której nikt w wirtualnym świecie nie wie.

Oj... Chyba jednak nie powiem ;) 

5. Co będziesz robić jak skończysz pisać swoje odpowiedzi?

Pójdę spać ;) 

6. Czy chciałabyś zrobić sobie tatuaż?

Nie!! Nigdy!! Nie widzę w tym nic fajnego i nie podoba mi się takie "zdobienie" ciała. 

7. Twój największy życiowy sukces?

Największy? Cieżko odpowiedzieć... Może to, że wybrałam klasę dwujęzyczna z językiem hiszpańskim. Na ogół nie jestem raczej jezykowcem, nie przepadam za angielskim, bałam się że nie podołam z hiszpańskim, jednak to mnie zmotywowało, żeby uczyć się także innych języków.

8. Co robisz, żeby jak najszybciej poprawić sobie humor?
Dzwonię do chłopaka ;D 

9. Ulubione miejsce do wyciszenia się to...

Łóżko <3

10. Jakie 3 cechy wymieniliby Twoi przyjaciele, aby Cię opisać?

Zabawna, szalona i przyjazna. 

11. Prowadzisz bloga ponieważ...

Prowadzę bloga, ponieważ wieloma rzeczami mogę się podzielić z dziewczynami, które tak jak ja dążą do piękna. Oczywiście nie chodzi tu o próżne znaczenie tego słowa. Chodzi mi głownie o to aby 
wyzbyć się jakichkolwiek bezsensownych  kompleksów (z których połowa jest wmawiana pod presją społeczeństwa) i pokochać siebie. ;* 

Nominuję:
http://fitandpassion.blogspot.com
http://juicy-raspberry.blogspot.com
http://oliwia-urbanik.blogspot.com
http://alexa-klasss.blogspot.com
http://julia-nyga.blogspot.com
http://tejkat.blogspot.com
http://blue-in-own-world.blogspot.com
http://demik-dominika.blogspot.com/
http://insomniacmakeup.blogspot.com/
http://artinowyswiat.blogspot.com/
http://czarnamamba322.blogspot.com/

Wszystkim dziewczynom gratuluję, wykonałyście na prawdę kawał dobrej roboty. Wasze blogi są bardzo ładne i ciekawe.

Życzę Wam oby było tak dalej. ;) 

Zachęcam do przyjęcia nagrody i odpowiedzenia na pytania.
 Chetnie czegoś się o Was dowiem ;) 

Moje pytania do Was:

1. Masz zwierzaka? Opisz jakaś sytuacje z nim, która zapadła ci w pamięci. 
(Jeśli nie masz swojego opisz z innym) 
2. Masz jakieś zainteresowania oprócz blogowania?
3. Masz plany na przyszłość? 
4. Twój ulubiony kolor? 
5. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga? 
6. Opisz Twój styl ubierania się. 
7. Co chcesz dostać pod choinkę? 
8. Jaki przedmiot w szkole lubisz najbardziej, a jakiego nienawidzisz? 
9. Co chcesz zmienić w swoim życiu? 
10. Opisz siebie w kilku zdaniach ;) 
11. Chcesz mieszkać w Polsce, czy za granicą? Dlaczego? ;) 

Mam nadzieję, że pytania nie sprawią Wam trudności.  
Powodzenia i wpadajcie częściej. ;) 

5 komentarzy:

  1. Hej :) Dzięki za nominację, pisałam już posta o Liebster Blog Award i nie chcę się powtarzać, więc odpowiem na pytania tutaj :)) Mam nadzieję, że zadanie będzie zaliczone :D

    1. Masz zwierzaka? Opisz jakaś sytuacje z nim, która zapadła ci w pamięci.
    Nie mam zwierzaka. Najbardziej pamiętam jak pies koleżanki obsikał nogę mojemu koledze :))
    2. Masz jakieś zainteresowania oprócz blogowania?
    Oczywiście, że mam. Uwielbiam czytać książki, muzykę, interesuję się psychologią, modą i mnóstwem innych ciekawych rzeczy :)
    3. Masz plany na przyszłość?
    Mam marzenia i wierzę ,że się spełnią :)
    4. Twój ulubiony kolor?
    Różowy i niebieski.
    5. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
    Od dawna chciałam założyć bloga. Teraz, kiedy mam mnóstwo wolnego czasu postanowiłam wprowadzić mój plan w życie. Kosmetyki uwielbiam, więc blog o tej tematyce był najbardziej odpowiedni i prowadzenie tego bloga daje mi mnóstwo przyjemności i satysfakcji :)
    6. Opisz Twój styl ubierania się.
    Lubię ubierać się wygodnie - dżinsy, luźny t-shirt i sweter to coś, co lubię najbardziej. Nienawidzę szpilek i unikam ich jak ognia :)
    7. Co chcesz dostać pod choinkę?
    Hmm zachcianek mam wiele. marzy mi się np. zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu. Ogólnie najbardziej ucieszę się z jakichś mazidełek :)
    8. Jaki przedmiot w szkole lubisz najbardziej, a jakiego nienawidzisz?
    Do szkoły już nie chodzę, ale zawsze lubiłam angielski a nienawidziłam chemii i polskiego.
    9. Co chcesz zmienić w swoim życiu?
    Podoba mi się moje życie :)
    10. Opisz siebie w kilku zdaniach ;)
    Jestem ciemnowłosą dziewczyną o niebieskich oczach. Mam 172 cm wzrostu. Jestem strasznym leniem. Nienawidzę, kiedy ludzie się spóźniają i sama tego nigdy nie robię... itd.
    11. Chcesz mieszkać w Polsce, czy za granicą? Dlaczego? ;)
    Chciałabym mieszkać w cieplejszej części Europy... Hiszpania byłaby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Propósito de la belleza18 grudnia 2014 12:58

    Natalia bardzo sie cieszę ze mi odpowiedziałaś na pytania ;) miło cie poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :)
    Gratuluje tobie i innym blogerkom nominacji do LBA, sama czekałam, aż ktoś wreszcie mnie nominuje i się doczekałam z czego bardzo sie cieszę, ta nominacja była dla mnie wielką motywacją :)

    http://xxindestructiblexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Też nie lubię grejfrutów, ale świeżym sokiem z tych owoców nie pogardze :)
    kath-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)