niedziela, 21 grudnia 2014

Kredka do brwi Golden Rose


 
Niedawno moja mama zrobiła zakupy w Golden Rose. Kupiła szminkę, cień do brwi i tą właśnie kredkę. Oddała ją mi, ponieważ stwierdziła, że cień w zupełności jej wystarczy do podkreślenia.   Ucieszyłam się z podarunku, bo mam rzadkie brwi, które tu i ówdzie trzeba dokolorować. :c 


Przejdę do opisu i recenzji. Jest to kolor 103 (trochę słabo widać na zdjęciu). Posiada szczoteczkę, którą wyczesuję nadmiar kosmetyku. Kredka posiada bardzo dziwną konsystencję. Raz jest za twarda, raz zbyt miękka. :/ Trzeba ją mocno dusić, żeby zrobiła kreskę. Natomiast potem jakby się rozpływa i bardzo łatwo z nią przesadzić. Lubi obklejać włoski (widać na dłoni) co wygląda nieestetyczne na brwiach. Tworzą się takie posklejane kupki i grudki. 


Według mnie w ogóle nie nadaje się do poprawienia dolnej lini brwi-rozmazuje się i nie jest jednolita. Jedynie można ją stosować do wypełnienia pustek między włoskami. Ale trzeba uważać, żeby nie jeździć po włoskach. Stosowana tylko do wypełnienia daje naturalny efekt, który nadaje się na co dzień . Jeżeli zależy Ci na mocnym podkreśleniu brwi, to nie jest kredka dla Ciebie. Jest za twarda, aby dokładnie i naturalnie obrysować brew. 



A tu moje brwi. Chyba nie muszę mowić, która jest wypełniona ;) 




8 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się nigdy z tą kredką i raczej jej nie kupię :)


    http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciekawy post ")
    http://nevergiveupjuliajobda.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to nieciekawie... Ja szczerze mogę polecić tanią i dobrą kredkę do brwi z Essence. Tak samo posiada grzebyczek do wyczesywania i dostępna jest jeśli dobrze kolarzę w trzech kolorach. Koszt około 7zł. Warto spróbować :)

    Pozdrawiam! :)
    www.xpepperberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza23 grudnia 2014 17:39

      O dzięki. Jak będę kupować nową to uwzglednię tą kredkę. ;)

      Usuń
  4. Bardzo przydatny post, ja jeszcze mam czas na takie kosmetyki ale recenzja bardzo przydatna :)
    Fajny blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne ;) ja rzadko się maluję a jak już to tylko podkład i puder

    http://free-poor-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ogół nie używam takich kosmetyków bo mam gęste brwi, ale po przeczytaniu twojej recenzji raczej nie kupie tej kredki :)
    Pozdrawiam cieplutko ;3
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nię skuszę się raczej na tę kredkę po Twojej opinii.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/2015.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)