niedziela, 21 grudnia 2014

Grudzień miesiącem intensywnych zmian

 
Od 1 grudnia postanowiłam wprowadzić pare zmian do mojego codziennego życia. Wszystko za sprawą "świątecznego luzu". Coraz więcej wolnego czasu i przekonanie, że niedługo święta motywowały do działania. Tak długo czekałam na ten okres, kiedy w pełni będę mogła poświecić czas na zadbane o siebie. Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe, zwłaszcza jak się jest takim leniem jak ja. ;) 

Jakie postanowienia ? 

Przede wszystkim w okresie zimowym (albo jesiennym, bo pogoda nie wskazuje na zimę) mam zamiar mocno dopieścić swoje włosy. Intensywnej odbudowy i nawilżenia wymagają już od dawna, jednak cały czas z tym zwlekalam z powodu braku czasu.

W ostatnich miesiącach rzadko kiedy olejowałam włosy. Zazwyczaj robiłam to na noc, a rano je myłam. Niskie temperatury sprawiły, ze o myciu włosów rano mogę zapomnieć. W ciagu dnia natomiast nie ma na to czasu. Mycie włosów to prawdziwy wyścig z czasem. Byle szybko umyć i iść spać... 
W końcu jest wolne i nareszcie mogę sobie pozwolić na chodzenie z naolejowaną głową przez cały dzień bez stresu, że muszę gdzieś iść. Dodatkowo do mycia wprowadziłam ulepszoną wersję OMO  z metodą kubeczkową . Do obu O stosuję... psie odżywki, które są o niebo lepsze od tych, których używałam wcześniej. Kiedyś zrobię ich recenzje. ;) Do nawilżania włosów w ciagu dnia zakupiłam odżywkę gliss kur oil nutritive. Na razie za wcześnie na recenzje. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że obłędnie pachnie-brzoskwiniowo.


Kolejną sprawą jest ich porost i powstrzymanie wypadania. Jesienno-zimowa chandra dosiegneła mnie dość wcześnie. Stres i wieczny pośpiech dodatkowo to spotęgowały. Skutkiem tych paru beznadziejnych miesięcy jest znaczne pogorszenie kondycji włosów i wzmożone wypadanie. ;( 
Na tą dolegliwość postanowiłam zastosować 2 kuracje.
Drożdżową, którą zaczęłam 02.12 i wcieranie kozieradki, którą zaczynam od dziś. ;) Po drożdżach już widać efekty. Włosy urosły mi ok 3 cm ! Nowy rekord ich wzrostu. W dodatku pojawiły sie baby hair. ;) Jednak nadal wypadają w dużej ilości, dlatego wspomogę je kozieradką. ;)




Tyle co do włosów. Jeżeli chodzi o twarz to po oczyszczania u kosmetyczki przestałam używać podkładów, korektorów, pudrów itp. Nawet sobie nie wyobrażacie jak zmieniła się moja skóra. Problemy z trądzikiem zniknęły  totalnie. Zero podskórnych cyst (bo i tak było niestety;c) i drobnych pryszczyków. Jedyny problem z jakim musiałam się zmierzyć to moje okropne przebarwienia. Bardzo mnie szpecą, ale wolę już przechodzić z czerwoną twarzą niż z bolącymi gulami i strupami, które powodują jeszcze więcej przebarwień. Od około 2 miesięcy stosuje maść na blizny cepan (niedługo recenzja). Kupiłam ją po usunięciu paru ropnych delikwentów z polika, które zostawiły mi zagłębienia w twarzy.  Tu spisała się idealnie. Po miesiącu nie było śladu po dziurce. Jedynie przebarwienie. -,- Teraz czekam na wizytę u dermatologa, która niestety jest dopiero w styczniu. Jeżeli wyda pozwolenie to udam się zabieg laserowy usuwania przebarwień. Do tego czasu muszę się kurować mikrodermabrazją, kwasami i peelingiem.

Co do ciała to mam jedno postanowienie. Trochę się rozciągnąć przez święta. Potem już nie będzie czasu na intensywne treningi, jedynie na podtrzymanie. Trzeci dzień rozciągania i już czuję się lepiej.  :)


Aaa kochani! 
Dziś dobiliście do 10000 wyświetleń. 2 dni temu miałam ledwo 8000. 
Dziękuje za motywacje ;*


3 piękne cyfry :) 

16 komentarzy:

  1. Śliczne włosy :3
    http://all-nessy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza23 grudnia 2014 20:13

      Dziękuje ;)

      Usuń
  2. Jeżeli chodzi o włosy to zaczęły mi wypadać ,chyba muszę coś zmienić :(
    patrycjaandnala.blogspot.com obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do drożdży: Włosy fajnie rosną, ale nie można przedawkować. Ja tak zrobiłam, a skutkiem ubocznym było właśnie wypadanie. Także trzeba pamiętać o proporcjach i czasie stosowania! ;)

      Usuń
  3. Piękne włosy! :)
    http://story-one-of-them-darkangel.blogspot.com zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam czegoś żeby szybciej rosły mi włosy, również mam odżywkę Gliss Kur i jak dla mnie bardzo się sprawdza :D
    Obserwujemy.? Daj znać u mnie :3
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam drożdże na porost włosów. ;) dosłownie rosną jak na drożdżach. ;D
    Jasne ze obserwujemy, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne masz wlosy! Ja swoje myje tylko szamponem i to mi wystarcza

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam zamiar zadbać o swoje włosy lepiej. To takie moje postanowienie noworoczne.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy :** zazdroszcze ci moje są takie oklapłe i cienkie

    http://free-poor-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza23 grudnia 2014 21:53

      Może i ładne ale potraciłam polowe prawdopodobnie przez stres :c

      Usuń
  9. Czy po olejowaniu mogę użyć maskę lub odżywkę czy raczej nie powinnam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza27 grudnia 2014 22:55

      Oczywiście że możesz. Maska zemulguje olej, przez co będzie łatwiej go zmyć. ;) Dodatkowo podczas mycia ochroni włosy przed szamponem ;)

      Usuń
  10. Obecnie masz lepszy kolor, strasznie do Ciebie pasuje ^^
    Obserwuję ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza31 grudnia 2014 16:45

      Hah. Nigdy nie farbowalam wlosow. Na zdjęciu są bez lampy, dlatego ;)

      Usuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)