sobota, 27 grudnia 2014

5 kroków do pięknej skóry

Niby takie oczywiste i banalne, ale większość kobiet zapomina o większości z tych kroków! Zakładam że każda usuwa zbędne owłosienie wcześniej czy pózniej, ale założę się, że zdecydowana mniejszość nawilża swoją skórę, myje ją delikatnymi mydłami i chroni ją dostatecznie przed mrozem czy słońcem. Z odżywianiem jest już coraz lepiej. ;) Na szczęście jest moda na zdrowy tryb życia. Większość kobiet zmienia lub zmieniła już tą cześć w swoim życiu.

1. Depilacja

Ach ta moda...xd 
Jak wiadomo era niewydepilowanych pach czy nóg odeszła w niepamięć. (Chociaż w Stanach są modne pofarbowane włosy pod pachami xd) Teraz kobieta powinna być wszędzie idealnie gładka. Ale jak wiadomo nie ma co popadać w przesadę i użalać się nad meszkiem. ;) Wystarczy usunąć tylko widoczne włosy, reszta to jest kwestia indywidualna. To od Was zależy czy chcecie depilować ręce czy intymne części ciała. Macie się podobać sobie, a nie koleżance czy koledze.

2. Olejowanie (nawilżanie)

Założę się, że większość z Was sięga po balsam, czy olej dopiero wtedy, gdy skóra np. na nogach wysycha na wiór i zaczyna się łuszczyć. Są oczywiście kobiety, które balsamują się po każdej kąpieli.   Plus dla nich. Ich skóra jest gładka, miękka i nawilżona. ;) Wiem, wiem. Nie każda lubi balsamy i czekanie aż się wchłonie i te uczucie lepkości. Sama tego nienawidzę i dlatego
nie stosuje balsamów. ;/ Ale jest jeszcze olej! Zwykła oliwa z oliwek, słonecznikowy czy kokosowy wystarczą by nawilżyć skórę. Odsyłam do posta, w którym jest właśnie o olejowaniu ciała tu. Wystarczy raz w tygodniu nałożyć olej na całe ciało, zająć się czym pożytecznym i po kilkunastu minutach, gdy olej wsiąknie wejść pod prysznic. Gdy zaniedbałaś tych czynności i zaczęła Ci się łuszczyć skóra nakładaj olej codziennie na dłuższy okres czasu. Możesz wykonć rownież peeling. Zmieszaj łyżkę cukru z łyżką oliwy z oliwek i masuj. Po około tygodniu skóra powinna wracać do normy. Pamiętaj aby następnym razem nie dopuścić się do takiego stanu. ;) 

3. Mycie

Oczywiste, że myjemy się codziennie (nie wliczając dni lenia hah). Stosujemy ulubione, pięknie pachnące żele pod prysznic. Wszystko cudownie, ale... skład naszych ulubieńców czasem potrafi być naprawdę silny. Musisz uważać, aby przy przesuszonej skórze nie używać mydeł z sls! (Ja się kiedyś nieźle załatwiłam, myjąc wysuszoną skórę silnym mydłem) Jednak nie musisz z niego totalnie rezygnować kiedy masz zdrową i nawilżoną skórę. ;) 

4. Odżywianie

Przede wszystkim pij 1,5-2l wody dziennie w rożnej postaci. Ogranicz spożywanie fast foodów. Zamień słodycze na owoce i orzechy... Tego chyba nie muszę mowić. Każda wie jak się zdrowo odżywiać. Ważne jest, abyś się przełamała i się do niej stosowała. Naprawdę, twoje życie się wtedy odmieni ;) 



5. Ochrona

Bardzo ważne jest zabezpieczanie naszej skóry przed mrozem, wiatrem i słońcem. Latem nie wychodź z domu bez nałożenia na ciało kremu z filtrem. Zimą należy zadbać o ciepły ubiór (pod spodnie noś rajstopy lub termoaktywną bieliznę) oraz o zabezpieczenie odsłoniętych części ciała kremem. Nie zapominaj o rękawiczkach ;) 



27 komentarzy:

  1. Ja czesto robie peelingi i to mega pomaga :) nieznosze lepkoch balsamow ble ble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza27 grudnia 2014 14:43

      Mam to samo. Brzydzę się ich ;)

      Usuń
  2. U mnie podstawą codziennej pielęgnacji jest balsam !

    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy chcę zostać zawodową tancerką. Aktualnie jestem na rostaju dróg i nie wiem co zrobię ze swoją przeszłością. Naprawdę nie wiem, a najgorsze jest to, że nikt mi nie może pomóc w podjęciu decyzji. Jednakże traktuje to jak najbardziej poważnie, bo wiem, że kiedyś może to nieznacznie wpłynąć na moje losy.

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie podałaś same podstawy, które powinny byc normą minimalną jeśli chodzi o pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza27 grudnia 2014 22:50

      Dokładnie, powinny być...ale nie są. Gdyby dziewczyny zastosowały się do nich, nie miałyby problemów ze skórą ;)

      Usuń
  5. Często używam balsamów :) Nie mam jak na razie problemów ze skórą.
    Ciekawy post :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie muszę się wziąć za swoją skórę, bo jest gdzieniegdzie zaniedbana ;))
    bardzo przydatny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim oczyszczenie twarzy jest niezwykle ważne, jej nawilżenie oraz złuszczenie. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post i fotografie :)

    Miło mi będzie, gdy zajrzysz :)
    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ;)
    Zapraszam na mój blog : http://nie-jestem-normalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem tej mody, jak można farbować włosy pod pachami :D
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rownież tego nie rozumiem. Ani to ładne, ani pożyteczne- kolorowy pot i smród. Fuj !

      Usuń
  11. Świetny post. :) Każda kobiera powinna o siebie dbać, jednak ja boję się depilować ręce. Boję się, że włoski będą odrastać twarde i grube. :(
    Zapraszam:
    http://patrycja-antosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza2 stycznia 2015 16:24

      Nie musisz depilować rąk, jeśli nie masz takiej potrzeby. Natomiast gdybys chciała to zrobic to NIGDY maszynką do golenia. Szybko odrastają i sprawiają wrażenie grubych i twardych, ponieważ golisz je przy nasadzie gdzie są najgrubsze. To jest jednak tylko złudzenie. Najlepiej usunąć je depilatorem, woskiem lub pastą cukrową. Jeżeli będziesz wyrywała je systematycznie, za każdym razem będzie dorastało ich coraz mniej. ;)

      Usuń
  12. Moda jak moda, jeszcze inne, dziwniejsze rzeczy się pojawią niż to farbowanie włosów pod pachami.

    OdpowiedzUsuń
  13. poki co to ja robie kuracje wiec bedzie okej, potem bede stosowac Twoje sposoby :)
    [poza tym swietny masz blog, chetnie zaobserwuje i będę wpadała częściej, pozdrawiam Cię serdecznie!
    Dorey - mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę genialny blog, a ten post świetny ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/graffiti.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w baner u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog
    zapraszam --> http://nikolasalachablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę klasy hiszpańskiej. Tego języka tak na serio zaczęłam się uczyć dopiero we wrześniu, gdy przyszłam do nowej szkoły. :) Francuski? Jest strasznie podobny do niemieckiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza6 stycznia 2015 13:58

      Wcale nie jest podobny. Niemcy okropnie charczą. Francuski jest delikatny, kobiecy i subtelny. Francuzi świergoczą przez te ich dzióbki. ;) A jeżeli chodzi o pisownię to języki romańskie są do siebie podobne. Hiszpańskie i francuskie słówka są czasem takie same, podobna odmiana.

      Usuń
  17. Ja właśnie tak zauważyłam, że teraz coraz więcej dziewczyn depiluje sobie ręce :-) Niedługo będzie już głupio pokazać się z włoskami na rekach :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam gdzieś. Depiluje włoski zazwyczaj na lato, gdy chodzę w sukienkach i ostre słońce uwydatnia wszystkie niedoskonałości. A tak ogólnie to one zbytnio mi nie przeszkadzają. I dziewczyny nie powinny się tym przejmować. :)

      Usuń
  18. Przed każdą kąpielą mówię sobie, że teraz to już muszę się pobalsamować, ale i tak nigdy m nie wychodzi. Tak mi się nieeee chce. :D
    A co do włosach na rękach też to zauważyłam. Myślałam, że to tylko w moim kręgu tak kobiety wariują. ;) Teraz widzę, że jednak to już staje się kolejną rzeczą, którą kobiety muszą robić. ;(
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)