piątek, 7 listopada 2014

Wybieramy olej kokosowy


  Hej. Jest to pierwszy wpis, w którym zwrócę się o Waszą poradę. Mam nadzieję, że pomożecie mi w podjęciu trudnej decyzji.  
  Mam problem z wyborem odpowiedniego oleju nierafinowanego. Istnieje bardzo dużo marek przez co trudno się zdecydować na kupno tego właściwego. Obecnie używam tego.   Kupując go dobrze wiedziałam, że jest to olej rafinowany lecz chciałam go wypróbować. Teraz powoli mi się już kończy i czas na rywala ;) 

Poprosiłabym abyście oddawały swoje głosy w komentarzach. ;)


Kandydat numer 1

pojemność: 200 ml               
cena:13,50              
sklep internetowy: Tu


Kandydat numer 2

pojemność: 150 ml
cena: 15 zł
sklep internetowy: Tu




Kandydat numer 3


pojemność: 200 ml
cena: 16 zł
sklep internetowy: Tu

Kandydat numer 4-Wasz kandydat. ;) 

Nie zapomnij oddać głosu ;) Dziękuję ♥

2 komentarze:

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)