środa, 12 listopada 2014

Szare mydło na włosy


Obrazek dość znany w sieci. A czy któraś próbowała? 
Bo jak wiadomo nie wszystkie triki są skuteczne ;)
Czy wystarczy umyć włosy tylko mydłem, czy
zrobić to po wstępnym umyciu szamponem?
Lecę do łazienki się przekonać. ;)
Czekam również na Wasze opinie ;)

 Ok. Próbowałam. No to tak. Nie myłam włosów najpierw szamponem, tylko umyłam 2 razy samym mydłem. Z pienienim nie ma problemów, natomiast problemem jest to, że włosy są
mega skrzypiące i sztywne. Po nałożeniu odżywki było trochę lepiej, ale nie do końca efekt mi się spodobał. ;/ Po lekkim wyschnięciu włosów umyłam je facelle już bez odżywki, ponieważ dederwowała mnie ich sztywność i uczucie brudu (na szczotce zostawało pełno paprochów) . Podczas suszenia włosy nadal były sztywne. Tak mnie to wkurzało, że nałożyłam jakąś piankę odżywiającą z pantene i było trochę lepiej. Ale trochę. :/ Podsumowując chropowatość jest nadal. Bardzo mnie to denerwuje. Do tego są baaardzo spuszone i się plączą.

 KIT-nie róbcie tego ! ;) 

2 komentarze:

  1. Natknęłam się już na ten obrazek i miałam w planach nawet spróbować, czy to faktycznie działa. Dzięki Tobie już nie będę.

    Dodaję do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Proposito de la belleza17 listopada 2014 19:40

    Ja natykałam się na niego niejednokrotnie i w końcu postanowiłam wypróbować.
    Również dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)