poniedziałek, 10 listopada 2014

Płyn micelarny 3w1 garnier


Hit blogosfery również moim hitem! 

Nieczęsto zdarza się, że to co jest aktualnie świetnym kosmetykiem wśród blogosfery sprawdza się u mnie, jednak ten płyn to rewelacja!

Płyn micelarny 3w1 marki Garnier. Usuwa makijaż, oczyszcza, koi.  Szczegółowe dane jak przybliżona cena, skład, pojemność i opis producenta - klik

Jestem zachwycona tym produktem. Poprzednio mama i ja używałyśmy klik tego płynu z ziaji jednak się z nim nie polubiłam. Ziaja przy demakijażu oczu często wpływała mi do spojówek i nieziemsko szczypała. W dodatku ciężko było zmyć tusz do rzęs. O eyelinerze nie wspamnę. Pandę musiałam zmywać kilka razy. Na twarzy też nie radził sobie zbyt dobrze. Jednym słowem nie dla mnie. ;(

Natomiast garnier to jest zupełnie inna liga.

 Zawiera micele, które przyciągają brud. Wystarczy przyłożyć wacik do oka, poczekać chwile i większość makijażu zostaje na waciku. Nie trzeba trzeć i używać patyczków, żeby dostać się w trudno dostępne zakamarki. Jeszcze nigdy demakijaż nie był tak prosty i przyjemny. :) Na twarzy także spisuje się doskonale. Zmywa podkład za jednym pociągnięciem. Jednak bardzo często trzeba wymieniać waciki, ale mi to nie przeszkadza. Przynajmniej mam pewność, że moja skóra jest idealnie oczyszczona i gotowa do dalszej pielęgnacji. :)

Jednym słowem na dzień dzisiejszy mój ulubiony. Z czystym sercem polecam wszystkim dziewczynom. Kocham ten produkt .


3 komentarze:

  1. Mam. Jest baaardzo wydajny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubieniec do demakijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z Garnier mam tonik oczyszczający i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)