niedziela, 23 listopada 2014

Ach te usta! Me gusta!




Która z nas nie chciała by mieć miękkich, rumianych i gładkich ust, tzw. baby lips? Jest to marzenie chyba każdej kobiety. 
Stosujesz liczne błyszczyki i pomadki, ale mimo to nadal są chropowate i takie... bez wyrazu ? :c Jeśli jest to także Twój problem czytaj dalej ;)  Kilka podstawowych zasad pozwoli Ci się cieszyć cudownymi usteczkami przez cały rok. ;)  

Nie obgryzaj! 

Od razu powiem, że jest to mój największy problem. Wiem jak trudno się od tego odzwyczaić, ale na prawdę
trzeba z tego zrezygnować. Jeżeli chodzi o mnie to powstrzymuję się jak mogę, ale stres czyni swoje... Wtedy nad tym nie panuje. Ranki goją się nawet do kilku dni, a odgryzione, suche skórki zmuszają do kolejnego obgryzienia. ;/ Przez to usta są wiecznie "poszarpane", w rankach i szczypią. Nie wygląda to ładnie, ani nie jest to przyjemne. :c 

Nie oblizuj!  

Zwłaszcza zimą! Oblizując się ślina zamarza na ustach, przez co pękają, robią się suche, brzydkie i czerwone ;c

Złuszczaj  

Raz w tygodniu masuj usta miękką szczoteczką przez pół minuty. Zrób to ostrożnie, żeby nie uszkodzić delikatnej skóry na ustach. Potem nałóż miód na usta na 15 min. Miękkie i nawilżone usta gwarantowane ! ♥

Chroń przed niskimi tempeturami   

Zawsze, ale to zawsze smaruj usta pomadką ochronną przed wyjściem na mróz. Pamiętaj, że błyszczyk i pomadka mają inne zastosowania. Najpierw smaruj usta pomadką ochronną, a dopiero potem błyszczykiem. Sam błyszczyk nie uchroni ust przed działaniem niskich temperatur. Nakładaj pomadkę zawsze, gdy czujesz, że robią się ściągnięte i nie czujesz poślizgu.  






 

4 komentarze:

  1. Przyda się. Mam bardzo zniszczone usta. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne rady :3 Sama mam problem z pierzchnięciem ust i muszę się z tym męczyć przez całą zimę. Już od kilku dni non stop smaruję usta pomadką z Nivea. Ps. Piękny wygląd bloga! Moje ulubione kolorki :D
    http://moje-iki-meiro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze ;) smaruj, smaruj i jeszcze raz smaruj i nie obgryzaj ;) dziekuję za komplement. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam z własnego doświadczenia wazelinę kosmetyczną (ja używam tej z Ziaji, jest ona na tyle gęsta, że nie rozpływa się na ustach i nie wchłania zbyt szybko). Smaruję usta każdego dnia tylko na noc przez cały rok bez znaczenia czy są one popękane czy gładkie. Dzięki temu ranki goją się niewiarygodnie szybko nawet 2 dni już nie ma śladu

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)