niedziela, 12 października 2014

Tangle Teezer vs. zwykła szczotka

  



Ostatnią moją szczotką, którą używałam była drewniana szczotka dołączona do skrzypovity.


  
  Nie byłam jakoś szczególnie nią zadowolona, ale swierdziłam, że lepsze to niż metalowe i plastikowe szczotki, które miałam w domu, i na szczęście wszystkie w równym
czasie się popsuły. Używałam jej przeszło 2 miesiące, aż do podjęcia decyzji o kupnie TT. (Rozważałam też kupno szczotki z włosia dzika)

Zakupiłam wersje Elite w kolorze lilac i fioletowo-różową, która należy do mojej mamy.


szczotki po kilku miesiącach stosowania-moja bardziej powyginana, bo czeszę się średnio co godzinę i trzymam ją luzem w torebce.



Ok. Pora na pojedynek. ;) Ocena będzie wystawiana w 6 kryteriach w przedziale od 1-3 (1-kiepsko, 2-średnio, 3-wspaniale)



 
Szczotka bambusowa

Wygląd: Podoba mi się. Fajny drewniany kształt. Zaokrąglone końcówki. (3)
Poręczność: Poręczna rączka. Malutka. Mieści się w każdej torebce. (3)
Czyszczenie: Tu jest straszny kłopot. Posiada gąbeczkę, więc nie można jej myć bezpośrednio pod wodą. Natomiast bardzo szybko zbiera się na niej kurz i włosy wplątują się w ząbki. Musiałam zeskrobywać to paznokciem i szorowac szczoteczką. ;/ (1)
Czesanie suchych włosów: Na początku nie było z tym problemu. Zaczynałam od końcówek potem reszta. Po miesiącu zaczęło mi się robić siano. Żeby rozczesać włosy potrzebowałam kilku minut. Ból i wyrywanie. W dodatku włosy haczyły mi się o igiełki ;c  (2)
Czesanie mokrych włosów: Tej czynności z tą szczotką sobie nie wyobrażam, chociaż  stosuję odżywki. Zawsze używałam mojego ulubionego grzebienia z szerokorozstawionymi zębami, ale już go nie mam, moja 2 letnia kuzynka go gdzieś zapodziała. ;( (1)
Kondycja po systematycznym szczotkowaniu: Tak jak już pisałam wyżej, siano siano i jeszcze raz siano, w którym szczotka zatrzymywała się w połowie, wplątana na dobre. :c (1)
Wynik końcowy: 11/15 Szczotka nadrobiła wyglądem i poręcznością, ale ogólnie nie polecam.

 Tangle Teezer

Wygląd: Śliczna i oryginalna. Podobają mi się wszystkie modele i kolory. ;) (3)
Poręczność: No...To jest jej jedyny minus. Ale mały, bo trzymam szczotkę w pudełku, które i tak  mi się niedługo totalnie rozleci. Wiecie może, czy są jakieś etui na tą szczotkę? Przydałoby się, bo ma bardzo delikatne ząbki, które szybko się wyginają. Noszę ją do szkoły w torebce i nie wyobrażam sobie nosić jej bez pudełka. :c (2)
Czyszczenie: Żadnych problemów. Szczotka jest z plastiku, więc sprawa jest prosta, nie musimy się o nic martwić. Jak wleje sie do niej woda można ją otworzyć, chociaż powiem, że sporo się namęczyłam z siostrą żeby ją otworzyć-nożem. (3)
Czesanie suchych włosów: Niebo a ziemia w porównaniu do poprzedniczki. Po miesiącu się od niej tak uzależniłam, że nie czeszę się niczym innym. Średnio czeszę się co godzinę,bo mam gęste i plączące się włosy, ale po całym dniu nie czesania szczotka także sunie jak po maśle. Czasem zdarzy się supełek, który trzeba delikatnie rozplątać ale to wyjątki. ;) (3)
Czesanie mokrych włosów: Nie ma problemów. Szczotka wyleczyła mój ból po stracie grzebyczka. Teraz go już nie potrzebuje. ;)  Rozszesuję włosy przed myciem i po. Nie ma potrzeby czesania w trakcie nakładania odżywki, co mnie cieszy i oszczędza bólu. (3)
Kondycja po systematycznym szczotkowaniu: O wiele lepsza. Bez porównania. Wygładza włosy i delikatnie się z nimi obchodzi. Kocham Tangle Teezer'a ♥ (3)
Wynik końcowy: 14/15 Polecam szczotkę wszystkim dziewczynom z puszącymi się i plączącymi włosami. Myślę, że osoby z niskoporowatymi (lejące się i baardzo zdrowe, błyszczące włosy) nie będą szczotką tak bardzo zachwycone, bo po prostu nie zauważą różnicy. ;) Reszcie dziewcząt polecam. ♡

   

6 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o noszenie TT w torebce warto się zaopatrzyć w Tangle Teezer Compact ;) Jest troszkę mniejsza niż zwykła i zamykana ;)
    http://friser.pl/pl_PL/p/TANGLE-TEEZER-COMPACT-STYLER-Pink-Sizzle-szczotka-do-wlosow-rozowa/798?gclid=CNGY2JyMrMECFUPLtAodjTgA0w

    OdpowiedzUsuń
  2. A to wiem, że jest też compact, ale wolę dużą. :) podobno ta mała jest niewygodna. Masz ją może?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tangle teezera ! Ja mam original w kolorze czarnym . Uwielbiam ja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można znaleźć taką szczotkę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propósito de la belleza1 lutego 2015 19:23

      W sklepie internetowym http://www.tangle-teezer.pl lub na allegro. ;)

      Usuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)