poniedziałek, 27 października 2014

O • P • I NAIL LACQUER NL T19



OPI NAIL LACQUER NL T19  to absolutnie najlepszy lakier jaki kiedykolwiek używałam. ♥  Jest to kolor różowy chociaż czasem wpada w odcień czerwony. 

Pokrótce o tym lakierze w poszczególnych kategoriach. ;) Tak będzie czytelniej.

cena:
ok.40 zł


trwałość: Dobry tydzień bez odprysków, a nawet i więcej, co mnie bardzo dziwi, bo zwyczajny lakier do paznokci za ok.10 zł odpryskuje już po kilku dniach. Nawet odczepianie kluczy go nie uszkodziło (a walka z tym kółeczkiem zawsze kończyła się przegraną)

schnięcie: To jest jedyny, duży minus tego lakieru. Po nałożeniu nie dotykałam niczego przez 2 godziny. Myślałam , że w tym czasie lakier wysechł jednak gdy poszłam spać, rano miałam na paznokciach odznaczona poduszkę. ;c Następnym razem zanurzę je w zimnej wodzie. ;) 

ilość nakładanych warstw: Jedna idealnie pokrywa płytkę paznokcia. Bez smug.

pędzelek: Idealny. Nie za szeroki, nie za cieńki. 

POLECAM  ten lakier wszystkim dziewczynom, które tak jak ja :
  • nienawidzą malować paznokci co kilka dni 
  • nienawidzą odprysków 
  • nienawidzą babrać się z malowaniem pół godziny jednego paznokcia (nie przesadziłam xd)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)