niedziela, 21 września 2014

Oliwka nawilżająca do suchej skóry

  Mam bardzo często przesuszoną skórę. Swędzi mnie i się łuszczy. Zwłaszcza po lecie, czy zimnie moja skóra błaga o nawilżenie. 
  Wyjątkowo nie lubię kupnych balsamów i maseł do ciała. Są dla mnie bezskuteczne. Do tego zostawiają potem brzydki zapach. Do mojego ciała przylepia się kurz... ble. 
  Cóż zrobić jak się ma takie dylematy?
Zrobić sobie domową oliwkę do ciała. Nic nie działa lepiej na naszą skórę jak naturalne oleje, a nie jakaś zapachowa chemia w kolorowym pudełku.   Moja ulubiona oliwka składa się z 3 składników:

  • olej kokosowy 
  • oliwa z oliwek 
  • olejek arganowy

 Proporcje?
 Tu macie wolną rękę. Ja daję 40% oliwy 40% olejku kokosowego 20% olejku arganowego. Prawdziwa bomba witaminowa i nawilżająca dla naszej skóry. Oliwkę przelewam do atomizera i przed kąpielą solidnie się nią nacieram robiąc przy tym masaż ciała, który świetnie poprawia krążenie. Gdy się naolejuje, zajmuję się czymś pożytecznym, np.sprzątanie łazienki, czesanie włosów, nakładanie maseczki. I tak po kilkunastu minutach, gdy znaczna ilość oleju się wchłonie, biorę prysznic. Używam mydełka bez sls, który zdziera cenne składniki oleju.



1 komentarz:

  1. Dzięki olejku arganowemu moje włosy już po pierwszym stosowaniu stały se niesamowicie miękkie!
    www.aduska-dunka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym poście?

Podoba Ci się blog- zaobserwuj.
To tylko kilka kliknięć, a będziesz na bieżąco ;)